08/09/2019 

Σκληροπυρηνικό

brevet 200 χλμ.

  Αν, όπως κι εμείς, λυπάστε που τέλειωσε ο φετινός γύρος Γαλλίας, υπάρχει φάρμακο!

  Ψάξαμε και βρήκαμε για εσάς το ετάπ που η ASO δεν τόλμησε να βάλει: 7 κατηγοριοποιημενες αναβάσεις και σχεδόν απουσία από επίπεδα χιλιόμετρα. Όπως βλέπετε και στο γράφημα υπάρχουν: Μία ανάβαση εκτός κατηγορίας, τρεις 1ης κατηγορίας, μία δεύτερης και μία τέταρτης κατηγορίας και ο ανηφορικός τερματισμός μετά από 204 χιλιόμετρα που ακριβώς επειδή είναι τερματισμός έχει ανέβει κατά μία κατηγορία.

​Πάμε να δούμε τις ανηφόρες τις διαδρομής αναλυτικά

Υμμητός

  Ο αγαπημένος Υμμητός είναι η πρώτη ανάβαση της ημέρας. Το βασικό του κομμάτι είναι 10,5 χιλιόμετρα με 6,4%. Αν αφαιρέσουμε κάποια σχετικά φλατ κομμάτια που έχει η μέση κλίση φτάνει το 7%. Το απότομο κομμάτι είναι στην αρχή και θέλει σύνεση. Δεν αναμένονται μάχες σε αυτή την ανηφορά καθώς τα φαβορί θα κρατήσουν δυνάμεις για αργότερα!

Ντράφι

  Το Ντράφι είναι ένα άγνωστο μέρος για το Tour de France. Ξεκινά με μια ανηφόρα 4 χλμ με μέση κλίση 5%, παρόλα αυτά το δύσκολο κομμάτι λίγο πριν την Πεντέλη έχει μια σταθερή κλίση γύρω στο 8%. Ιδανικό για επιθέσεις αλλά είμαστε νωρίς ακόμη στη διαδρομή. Μήπως έχει κέφια ο Contador?

  Έπειτα η διαδρομή γίνεται τεχνική με  κακή άσφαλτο και περίεργες κατηφόρες. Μάλιστα σε μια τέτοια απότομη κατηφόρα η διαδρομή στρίβει αριστερά με μεγάλο κίνδυνο να χαθεί το πελοτόν. Πολλή προσοχή λοιπον.

Νεα Μάκρη - Πηγή

  Κάποια επίπεδα κομμάτια ρίχνουν τη μέση κλίση, μιλάμε για κλίση γυρω στο 7%. Η ανάβαση δεν τελειώνει στο Saint Petre, καθώς στρίβει αριστερά και συνεχίζει για την Πηγή.

  Ίσως εδώ δούμε τις πρώτες επιθέσεις, καθώς η ανηφόρα ακολουθείται από γρήγορη κατηφόρα και αμέσω μετά ξεκινά η δύσκολη ανάβαση της Πεντέλης. Θα θελήσει ο Nibali να κερδίσει χρόνο στην κατηφόρα. Χρειάζεται μόνο 20 μετρά να είναι μπροστά στην κορφή!

Πεντέλη (κεραίες)

  Οταν μιλάμε για 7,6% μεση κλιση και με μέγιστη το 16%, μιλάμε για μια ανηφόρα φωτιά! Ανηφορίστες όπως o Simon Yates μπορούν να ξεκολλήσουν αν και θα χρειαστούν βοηθούς στην ευθεία μέχρι την απόμενη κατηφόρα. Μακράν η δυσκολότερη ανηφόρα της διαδρομής.

Ιπποκράτειος Πολιτεία

  Είναι πρώτη φορά που η ASO βάζει αυτή την ανηφόρα σε brevet... εεε... Στο Tour de France.

  Πόσο κόκκινο χρώμα έχουν τα δύο ντουβάρια που σχεδόν αγγίζουν το 18% μέγιστη κλίση! Μετά από αυτή την ανηφόρα 2ης κατηγορίας ακοιλουθεί ένα επίπεδο κομμάτι και στη συνέχεια κατηφόρα με όχι πολύ απότομη κλίση. Μετά είναι η πάρνηθα που είναι βατά τα πράγματα. Λέτε να δούμε τον Valverde να φευγει; Σίγουρα δεν έχει ξοφλήσει!

Πάρνηθα

  Μπορεί να λείπουν τα σκούρα χρώματα όμως παραμένει μια γιγαντιαία ανάβαση σχεδόν 22 χιλιομέτρων. Η αληθινή κλίση αν αφαιρέσουμε κάποια κατηφοράκια και επίπεδα κομμάτια είναι γύρω στο 5,4%. Η κλίση είναι σταθερή και κάποιος χρονομετρίστας μπορεί εύκολα να κρατήσει τέμπο. Είναι η στιγμή του Dymoulin;

Λυκαβυττός

  Το κερασάκι στην τούρτα. Βούτυρο στο ψωμί του Alaphilippe κι εφόσον ένα επίλεκτο γκρουπ φράσει εδώ κανείς δεν μπορεί να του στερήσει τη νίκη. Ο Λυκαβυττός έχει απότομα κομμάτια εντός πόλης που σημαίνει πως η ρόδες μπορεί ακόμα και να σπινιάρουν σε ορθοπέταλο αν είναι

Σοβαρά τώρα!

  Το brevet είναι πολύ δύσκολο. Χρειάζεται προσοχή και σωστή κατανομή των δυνάμεων. Κάναμε την καλύτερη προσπάθεια να φτιάξουμε ένα ορείνο brevet στην Πρωτεύουσα.

  Τα σημεία ελέγχου θα είναι κρυφά και φανερά. Τα κρυφά θα βρίσκονται σε μεγάλα υψόμετρα ώστε να μην υπάρχει η πίεση του χρόνου λόγω του υψομέτρου. Στα φανερά όμως οι ώρες κλεισίματος θα ισχύουν και υπάρχουν ως δικλίδα ασφαλείας. Οπότε σε αυτά, αν περάσετε εκτός χρόνουν δεν θα συνεχίσετε.

  Για να σας βοηθήσουμε και να μην χάνετε χρόνο θα έχουμε σε όλα τα σημεία ελέγχου (έξι στον αριθμό!)νερό και τροφοδοσία (τσουρεκάκι, cup cake, κουλούρι, energy bar, κ.α.)

  Παρακαλούμε να τηρήτε τον ΚΟΚ, και να έχετε τον νου σας καθώς όταν είστε σε κατάβαση θα ανεβαίνουν και άλλοι ποδηλάτες και αυτοκίνητα.

  

  Σε περίπτωση ανάγκης η διαδρομή έχει εξόδους ασφαλείας καθώς κινείται περιμετρικά του κέντρου. Δεν θα υπάρχει όχημα "σκούπα".

  Σε περίπτωση που λόγω υψηλής θερμοκρασίας ή/και αέρα η τροχαία έχει κλείσει κάποιες από τις αναβάσεις θα προβούμε άμεσα σε ανακοίνωση, είτε με μετατροπή της διαδρομής, είτε με μεταφορά της ημερομηνίας της εκδήλωσης είτε με ακύρωση της κι επιστροφή χρημάτων στους συμμετέχοντες.

Εγγραφές

 

 

  Το κόστος της συμμετοχής είναι 11 Ευρώ. Εγγραφές θα γίνουν ΜΟΝΟ μέσω τραπεζικής κατάθεσης (δεν υπάρχει κάποια φόρμα ίντερνετ). Καταληκτική ημερομηνία και ώρα: Πέμπτη 5/9, 19.00 ΑΥΣΤΗΡΑ (να έχει φανεί στους παρακάτω λογαριασμούς, αλλιώς θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μετά από το τέλος της διοργάνωσης).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:  ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΝΕΙ ΩΣ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

    Τράπεζα Πειραιώς (δικαιούχος Καραγιώργης Ιωάννης)

    5065037834427

    ΙΒΑΝ:GR0401720650005065037834427

    Alpha Bank (δικαιούχος BLE CYCLING CLUB - ΜΠΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΕΛΛΑΔΑΣ)

    119002002021846 

    IBAN: GR5401401190119002002021846

 

Ως αιτιολογία θα πρέπει αν αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου και ύστερα το επώνυμο (πχ 5134 ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΥΛΟΣ). Σε περίπτωση μίας κατάθεσης για πολλά άτομα παρακαλούμε η αιτιολογία να γίνεται με πρώτα όλους τους ΑΜ και ύστερα όλα τα επώνυμα (πχ 5134, 6215 ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΑΛΑΚΗΣ).

Παρακαλούμε οποιεσδήποτε χρεώσεις λόγω μεταφοράς από άλλη τράπεζα να μην επιβαρύνουν τη ΜΠΛΕ, αλλιώς δεν θα είναι δυνατή η εγγραφή σας.