15/11/2015

200 χλμ

Ble 200 (Τατόι - Αν. Αττική & Βοιωτία) 

 

 

 

 

 ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΛεΠοΤΕ, ΑΠΟ 1/11/2015:

 

   ΚΑΘΕ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΛΕΚΟ ΚΑΙ ΦΩΤΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ (όχι ψείρες) ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BREVET ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ. Δείτε εδώ.

  Αυτο σημαίνει πως θα υπάρξει τεχνικός έλεγχος σε όλους και όποιος δεν "φέρει" τα "προαπαιτούμενα" δεν θα επιτρέπεται να εκκινησει.

 

  Εγγραφές / παραλαβή καρτών:

 

  Την Τρίτη 10/11 και την Πέμπτη 12/11 στο cafe Flamme Rouge, Τριπτολέμου 26, Γκάζι, ώρες 18.30 - 21.30. Και ΜΟΝΟ για τους μη Αθηναίους στην Εκκίνηση (1929, έξω από το αεροδρόμιο Τατοΐου) 07.15 - 07.45. Επίσημη εκκίνηση στις 8.00 (μη μαζική).

  Είναι πιθανό να αλλάξουν κάποια σημεία ελέγχου.

  Κόστος συμμετοχής 5 ευρώ. Μετάλλιο 10 ευρώ.

 

Roadbook εδώ

 

Η Μπλε Ποδηλατοτουριστική Λέσχη Ελλάδος (ΜΠΛΕ), είναι το πρώτο επίσημο randonneur club στην Ελλάδα, και είναι πιο γνωστή ως Ble Cycling Club. Για το 2015, τέταρτη χρονιά λειτουργίας του club, η ΜΠΛΕ διοργανώνει, για τρίτη φορά αυτή την εκδήλωση.

 

  Το brevet είναι 200 χλμ και έχει περίπου 2,300 m συνολικά υψομετρικά, χαρακτηριζόμενο ως «μέτριας δυσκολίας».
Παρόλα αυτά, οι καιρικές συνθήκες της εποχής, η απόσταση και τα υψομετρικά, θα πρέπει να προβληματίσει κάποιον πριν αποφασίσει να το δοκιμάσει!

 

  ‘Ενα κατά γενική ομολογία πανέμορφο brevet που δίνει την ευκαιρία σε πολλούς, με λίγα έξοδα, να δουν μερικές από τις ομορφιές της Αττικής. Μέτριας δυσκολίας brevet, που εάν ο καιρός είναι κακός μπορεί να εξελιχθεί σε "εφιάλτη"! Είτε καλός είτε κακός όμως, χορταίνεις χρώματα, μυρωδιές και τοπία!

 

  Πάμε λοιπόν....

Ξεκινάμε από το φιλόξενο 1929 δίπλα στη νότια (κεντρική) είσοδο της αεροπορικής βάσης Δεκέλειας και μέσα από μια περίπλοκη αλλά σηματοδοτημένη διαδρομή στο Μενίδι, βγαίνουμε στη Λεωφόρο Φυλής. Η ανάβαση έχει αρχίσει!

  Περνάμε τις ταβέρνες στη Χασιά και συνεχίζουμε την πολύ όμορφη ανάβαση της Φυλής. Προσοχή στην πρώτη κατάβαση που ακολουθεί!!! Το πρωί γενικά, αλλά και με υγρό οδόστρωμα είναι πολύ επικίνδυνη. 

  Στη διασταύρωση (φανάρια) για Σκούρτα, η διαδρομή συνεχίζει ευθεία. Περνάμε έξω από την Πύλη και συνεχίζουμε για Δάφνη και Ερυθρές. Στις Ερυθρές πάμε δεξιά για Θήβα που είναι και το 1ο κοντρόλ, έξω από το κατάστημα του Tweety.

‘Ολο αυτό το κομμάτι της διαδρομής είναι πρακτικά ευθεία, με πολύ μικρές υψομετρικές διαφορές.

 

Μετά το κοντρόλ, παίρνουμε το δρόμο για Χαλκίδα. Λίγη προσοχή στα αυτοκίνητα, γιατί ο δρόμος είναι στενός, αλλά όχι με μεγάλη κίνηση. Μην πάτε δεξιά προς Αυλίδα αλλά αριστερά (ουσιατικά ευθεία) για να ανεβείται την σύντομη αλλά όμορφη ανάβαση της Ριτσώνας. Ανεβείται την ανάβαση!! Θα απολαύσετε την πολύ όμορφη θέα στην κατάβαση και δεν θα χάσετε και το κρυφό κοντρόλ στην κορυφή της...

 

  Μετά στο τέλος της κατάβασης και στη μεγάλη διασταύρωση στη βιομηχανική ζώνη της Χαλκίδας, να κάνετε δεξιά προς Αθήνα. Ενα υπέροχο κομμάτι διαδρομής σας περιμένει!!

  Περάστε πάνω από τη διάβαση τις γραμμές του τραίνου στο Βαθύ και συνεχίστε πρακτικά όλο ευθεία προς τον φάρο (πραγματικό φάρο, όχι το χωριό) και τη παραλία, όπου σας περιμένει το 2ο κοντρόλ μπροστά σε μια μαγευτική φωτογραφία!! 

 

Στη συνέχεια, ακολουθείτε την ακτή προς Φάρο-Αυλίδα-Δήλεση-Χαλκούτσι και τελικά Σκάλα Ωρωπού.

Συνεχίστε παραλιακά μέχρι το δημοτικό πάρκινγκ πριν τους Αγ.Αποστόλους όπου σας περιμένει το 3ο κοντρόλ.

 

Δεξιά αμέσως μετά, για την ανάβαση στον Κάλαμο-Καπανδρίτι. Αριστερά στην πλατεία του Καπανδριτίου για Βαρνάβα-Γραμματικό. Στην ΠΛΑΤΕΙΑ του Γραμματικού που δεν είναι στρογγυλή, είναι το 4ο κοντρόλ.

  

  Φεύγοντας, θα ακολουθήσετε τη διαδρομή προς ‘Ανω Σούλι-Μαραθώνα και Φράγμα λίμνης Μαραθώνα.

Μην κόψετε πριν την πλατεία του Γραμματικού για λίμνη -θα χάσετε το κοντρόλ και θα ακυρωθείτε.

Μετά το φράγμα θα κάνετε αριστερά (μην το περάσετε!!) προς Σταμάτα (Αμυγδαλέζα). Προσέξτε την κίνηση στη Δροσιά και στην Εκάλη και μην ξεχάσετε να κάνετε δεξιά για Εθνική οδό και γέφυρα Βαρυμπόμπης.

Στη γέφυρα Βαρυμπόμπης συνεχίστε ευθεία για Βαρυμπόμπη και μετά Μεταμόρφωση-Τατόι και φτάσατε!!

 

 

  Σε ολόκληρη τη διαδρομή μπορείτε να ανεφοδιαστείτε εύκολα. Υπάρχουν όμως κάποια λίγο μεγάλα κενά, οπότε μην αφήνετε τον ανεφοδισμό σας για "παρακάτω". Προσέξτε τις καταβάσεις γιατί είναι επικίνδυνες, έχετε μαζί σας γιλέκο και φώτα ακόμα και εάν έχετε σκοπό να πάτε γρήγορα.

 

Πληροφορίες για τα κοντρόλ, εάν θα είναι επανδρωμένα ή όχι και γενικά σε ότι αφορά τη διαδρομή, θα ανακοινωθούν λίγες μέρες πριν τη διοργάνωση. Σας θυμίζουμε ότι είναι μία ακόμα διοργάνωση brevet. Δεν θα έχει κανενός είδους υποστήριξη και ως εκ τούτου πρέπει να είστε αυτάρκεις και έτοιμοι για όλα.

 

Καλή και ασφαλή βόλτα σε όλους!