26/04/2014

Brevet 600 χλμ. 

Σείριος - Λάρισα - Σείρειος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ

 

 

 

  Εκκίνηση του brevet από τον Σείριο (Εθν. Οδός Αθηνών - Λαμίας) από το ρεύμα προς ΑΘΗΝΑ στις 06.30 του Σαββάτου.

 

  Από την πίσω πλευρά του Σείριου υπάρχει είσοδος ώστε να μπείτε στο χώρο στάθμευσης χωρίς να πληρώσετε διόδια. Εκεί θα γίνει η εκκίνηση και ο τερματισμός.

 

  Κάρτες ΔΕΝ θα δωθούν στην εκκίνηση, λόγω της πρωινής εκκίνησης, παραμόνο για όσους διαμένουν στην περιφέρεια και δεν μπορέσουν να παραλάβουν την Παρασκευή πριν από το brevet. ΔΕΝ θα υπάρχει η δυνανότητα για κάποιον που μένει εντός Αττικής να παραλάβει την κάρτα του στην εκκίνηση, όμως μπορεί να την παραλάβει δι' αντιπροσώπου. H διοργάνωση δεν έχει ευθύνη σε περίπτωση που κάποιος αργήσει να ξεκινήσει λόγω "ουράς" για παραλαβή κάρτας, καθώς οι κάρτες ΔΕΝ θα είναι προγραμμένες.

 Φυσικά, κατά το σφράγισμα της εκκίνησης θα γίνει έλεγχος για προβλεπόμενο γιλέκο και φώτα.

 

  Εγγραφές εδώ

 

  Δείτε πως το όνομά σας καταγράφηκε εδώ

 

Θα παραλάβετε την κάρτα σας σε συγκεκριμένα σημεία και ΟΧΙ στην εκκίνηση.

 

Κόστος εγγραφής/συμμετοχής 5€.

 

Σημεία παραλαβής καρτών:

 

Τρίτη 22 Απριλίου: Ν. Ηράκλειο, ποδηλατικό κατάστημα Αϊβατίδης, Ιφιγενείας 4, 19.00-20.30

Τετάρτη 23 Απριλίου: Γλυφάδα, ποδηλατικό κατάστημα e-biker, Γούναρη 41 , Ά. Γλυφάδα 18.00-20.00

Πέμπτη 24 Απριλίου: Καλλιθέα, ποδηλατικό κατάστημα Gatsoulis, Ελ. Βενιζέλου (Θησέως) 281, 19.30 - 21.00

Παρασκεύη 25 Απριλίου: Πατήσια (πλατεία Θυμαράκια), καφετέριa Coutsico, Δεμερτζή 20, 18:30-21:00

 

Τονίζεται πως στα σημεία παραλαβής καρτών θα είναι διαθέσιμες οι κάρτες από τα εξής brevets: Ble brevet 2013, brevet 300 Αταλάντη, Ble brevet 2014, brevet 400 Γύρος Κορινθιακού.

 


περιγραφή διαδρομής: εδώ
roadbook 2014: εδώ

 

Τα σημεία ελέγχου (ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΝΑ ΣΤΥΛΟ Η ΜΟΛΥΒΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ):

 

1. 145 χλμ, Αγ. Κωνσταντίνος, 10:46-16:10. Ελεύθερη επιλογή. Ζητήστε σφραγίδα από ένα κατάστημα ή πάρτε μια απόδειξη 

                                                                     και κρατήστε την ως τον τερμαρτισμό. Χαμένη απόδειξη είναι  σαν χαμένη

                                                                     κάρτα. Δηλαδή ακυρώνεται ο ποδηλάτης, ακόμη κι αν έχει όλα τα άλλα κοντρολ

                                                                     σωστά. Ο έλεγχος των αποδείξεων θα γίνει μία μέρα μετά από το τέλος του brevet.

 

2. 232 χλμ, Δομοκός, 13:23-21.58. Στο cafe - εστιατόριο "To Mάτι". Ζητήστε από τον κύριο Ηλία, ιδιοκτήτη, ή από το ταμείο να 

                                                      σας σφραγίσουν την κάρτα.

 

3. 305 χλμ, Λάρισα, 15:40-02:50. Στο βιβλιοπωλείο "Άνεμος". Θα σας περιμένει ο Παναγιώτης - Άνεμος

 

4. 418 χλμ, Λαμία, 19:14-10:22. Στο μπουγατσάδικο "Μπουγατσίνο". Ζητήστε από το ταμείο να σας σφραγίσουν την κάρτα.

 

5. 498 χλμ, Σκάλα Αταλάντης, 21:54-15:42. Στο βενζινάδικο "Revoil - 140". Ζητήστε από τον υπάλληλο στις αντλίες

                                                                      να σας σφραγίσει την κάρτα.

 

6. 609 χλμ, Σείριος, 01:18-22:30

 

 

 Το brevet Αθήνα – Λάρισα - Αθήνα ήταν μία έμπνευση της στιγμής του Ηλία Τσέλιγκα, όταν το 2010 θέλησε να πάει να δει τη γιαγιά του σ’ ένα χωριό μόλις 13 χιλιόμετρα απ’ την πρωτεύουσα του θεσσαλικού κάμπου. Τότε το σχέδιο ήταν να πάει με το ποδήλατο απ’ την Αθήνα ως τον Αμπελώνα, να καθίσει μία ημέρα για ξεκούραση και μετά να επιστρέψει πάλι με το ποδήλατο.  

  Απεύθυνε ένα ανοιχτό κάλεσμα στην κοινότητα των brevet και τελικά ξεκίνησε τη διαδρομή μαζί με τον  Έκτορα ο οποίος θα έφτανε μαζί του ως τον Αμπελώνα και τον Σπύρο, ο οποίος θα τους συνόδευε μέχρι τη Μαλεσίνα. Στο ενδιάμεσο τους έκανε παρέα ο Παύλος με τον Κώστα, απ’ τη Χαλκίδα ως το Ακραίφνιο,  απ’ το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, ο πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης Άνεμος, με τους φίλους του, βοήθησαν να βγουν τα τελευταία χιλιόμετρα.

  Η διαδρομή δεν είχε απόλυτα συγκεκριμένη χάραξη. Σκοπός ήταν να περιοριστούν τα υψομετρικά. Ο στόχος ήταν η κίνηση ανάμεσα σε παραδρόμους και την παλαιά εθνική οδό, ως τα Καμένα Βούρλα, άφιξη στη Λαμία, ανάβαση Δομοκο κι έπειτα Φάρσαλα, Λάρισα και τέλος τη μεγάλη ευθεία ιδανική για χρονόμετρο που καταλήγει στον Αμπελώνα.

   Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε από την Κηφισιά κι ακολουθήσαμε αυτό το ελεύθερο ένστικτο που σου προσφέρουν τα brevet. Κάναμε 350 χιλιόμετρα σε 17 ώρες και τελικά επιστρέψαμε με το ΚΤΕΛ. Η αρχή είχε γίνει και η αίσθηση του ανολοκλήρωτου οδήγησε δύο χρόνια αργότερα στο 1ο Brevet Αθήνα – Λάρισα – Αθήνα, το οποίο έγινε ένα βατό 600αρι που πολλοί φίλοι τίμησαν με τη συμμετοχή τους.

  Με την εμπειρία από το πρώτο 300αρι Άγιος Στέφανος – Αταλάντη, καταλήξαμε να κάνουμε την εκκίνηση στο Σείριο, όπου αφενός υπάρχει αρκετός χώρος για στάθμευση κι αφετέρου εξασφάλιζε ότι δε θα ξεφεύγαμε χιλιομετρικά, διότι το μπρος-πίσω από Άγιο Στέφανο ξεπερνούσε τα 650χλμ. Η διαδρομή με μικρές αποκλίσεις ακολούθησε την πεπατημένη. Σείριος, Θήβα, Αλίαρτος, Τραγάνα, Άγιος Κωνσταντίνος, Καμένα Βούρλα, Λαμία, Δομοκός, Φάρσαλα και τέλος Λάρισα όπου ο Άνεμος ήταν πάλι εκεί για να υποδεχτεί όλον τον κόσμο και να τον στείλει πίσω στην Αθήνα.

  Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του προγράμματος για το 2014 είχε συζητηθεί περισσότερο μια διαδρομή στην Πελοπόννησο. Όμως η διαδρομή της Λάρισας είναι πιο βατή για μια χρονιά με 1000άρι, και φυσικά η βοήθεια του "Άνεμου" είναι ανεκτήμιτη, πράγμα που οδήγησε στη τρίτη επανάληψη αυτού του πετυχημένου brevet. Άλλο ένα γεγονός που συνεκτιμήθηκε ήταν ο μεγάλος αριθμός τερματίσαντων το 2013.