Ble Brevet Week Thessaloniki

22-27/8/2020

Brevets 300, 200, 400, 600 χλμ.

Τελικές διαδρομές

300

200 , χωμάτινο κόψιμο

400

600

  Η ιδέα της Brevet Week, εμπνευσμένη από τη Hell Week του Καναδά και από την αντίστοιχη εβδομάδα που γίνεται στη Βουλγαρία κάθε χρόνο γύρω στο Μάιο, βρισκόταν εδώ και καιρό στο συρτάρι της Ble Cycling Club. Το σκεπτικό ήταν μέσα σε μια εβδομάδα να έχει κανείς τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στο να τρέξει μια πλήρη σειρά SR (200, 300, 400 και 600 km), ή να δοκιμάσει τη γοητεία των μεγάλων αποστάσεων, έχοντας την ευελιξία να ακολουθήσει οποιονδήποτε συνδυασμό διαδρομών θα ταίριαζε καλύτερα στις ανάγκες και στις επιθυμίες του. 

  O γρίφος ωστόσο που χρειαζόταν να συμπληρωθεί ήταν: μια περιοχή που να δίνει δυνατότητα για πλοήγηση σε νέες, πρωτότυπες διαδρομές, διαφορετικές από τους κλασσικούς αθηναϊκούς προορισμούς˙ ένας αυτόνομος τόπος για αφετηρία˙ και ημερομηνίες χωρίς κάποια άλλη μεγάλη ποδηλατική διοργάνωση κοντά.

  Η πάντα φιλόξενη Θεσσαλονίκη, με τους δρόμους της να οδηγούν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και με μέλη της Ble να δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή, έμοιασε ιδανική αφετηρία για ταξίδι σε νέα μέρη. Τα τέσσερα brevets κινούνται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, συγκεκριμένα Βόρεια το 200άρι, Δυτικά το 300άρι, Νότια το 400άρι και Ανατολικά το 600άρι. Ελάχιστα είναι τα κοινά σημεία που διατρέχουν οι τέσσερις διαδρομές. Ακόμα και για την εκκίνηση και την επάνοδο στην πόλη, έχει γίνει προσπάθεια να είναι από διαφορετικές εισόδους-εξόδους.

  Η κύρια όμως μέριμνα της Ble ήταν οι διαδρομές να χαραχθούν κρατώντας μια χαμηλή αναλογία υψομετρικών σε σχέση με τα συνολικά χιλιόμετρα της κάθε διαδρομής. Πράγματι, με εξαίρεση το 300άρι, όλες οι διαδρομές έχουν αρκετά χαμηλό υψομετρικό προφίλ, επιτρέποντας να περιηγηθούμε σε όσο γίνεται περισσότερες κεντρικές πόλεις και σημαντικές περιοχές της Μακεδονίας, της Θράκης και της Θεσσαλίας. Με γνώμονα τα παραπάνω και με τη δυνατότητα εξατομίκευσης, καθώς δεν είναι υποχρεωτικό να τρέξει κανείς όλα τα brevets, η Ble Brevet Week Thessaloniki μπορεί να μεταφραστεί είτε ως πολυήμερες ποδηλατικές διακοπές, είτε ως ευκαιρία να δοκιμάσει κανείς τις δυνάμεις του σε μια απόσταση μεγαλύτερη απ’ την τελευταία που τόλμησε, είτε ως μια ευνοϊκή συγκυρία για να κατακτήσει κάποιος τον τίτλο του SR, μετά τις απανωτές ακυρώσεις των brevets τους τελευταίους μήνες.

Μια γρήγορη ματιά σε κάθε διαδρομή, για να ονειρευτείτε μέχρι πού θέλετε να φτάσετε φέτος το καλοκαίρι

B.B.W.T. 300

 Σαβ. 22/8/2020, 06.00

Brevet 300 χλμ.

  Το πιο δύσκολο από τα 4 brevets, σχεδιασμένο από τον Δημήτρη Καλτσά, κόβει την κορδέλα των εγκαινίων της διοργάνωσης στις 06.00 το πρωί του Σαββάτου 22/08. Tα δύσκολα κομμάτια αυτού του brevet συγκεντρώνονται σε δυο τμήματα, μήκους περίπου 50 χλμ το καθένα: από το 100 έως το 150 και από το 180 έως το 238. Μέχρι τότε όμως, τα πρώτα περίπου 100 χλμ σχεδόν απόλυτης ευθείας, (πέρα από κάτι μικρά ανηφοράκια πριν και μετά τη Βέροια) κυλούν σε δρόμους αρκετά χαμηλής κυκλοφορίας, καθώς η διαδρομή δεν ακολουθεί το πιο γνωστό οδικό δίκτυο. Στην ίδια γραμμή της αποφυγής της πολλής αυτοκινητιστικής κίνησης, από τη Βέροια μέχρι τους πρόποδες της ανάβασης της Νάουσας ακολουθούμε τον παράδρομο. 

  Για τον προγραμματισμό της τροφοδοσίας σας πριν την έναρξη της ανάβασης, σημειώστε πως στο δρόμο για τη Βέροια θα συναντήσετε διάφορα χωριά, ενώ αντίθετα ανάμεσα στη Βέροια και στη Νάουσα δεν υπάρχουν σημεία τροφοδοσίας. Η ανηφόρα της Νάουσας, αν και μοιάζει ατέλειωτη στα 10 χλμ που εκτυλίσσεται, φτάνει σε υψόμετρο μόλις 444 μ. Αφήνοντας πίσω μας τη Νάουσα και την πεδιάδα, βγαίνουμε και πάλι σε πολύ επαρχιακό οδικό δίκτυο, ιδανικό για brevet. 

  Περνάμε τη διασταύρωση για το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια και συνεχίζουμε με κάποια πάνω κάτω, που περνώντας μέσα από το Γιανακοχώρι, το Ροδοχώρι και τη Φλαμουριά θα μας οδηγήσουν από έναν επαρχιακό δρόμο στην Έδεσσα, γνωρίζοντάς μας με άλλη μια κεντρική πόλη της Μακεδονίας. 

  Η έξοδος από την Έδεσσα μας φέρνει πάλι αντιμέτωπους με κάποιες μικρές δυσκολίες, οι οποίες σύντομα οδηγούν στην κατηφόρα προς την πεδιάδα της Αριδαίας. Έχοντας αφήσει με επιτυχία πίσω μας το ένα από τα δυο δύσκολα κομμάτια της διαδρομής, απολαμβάνουμε την κατάβαση, πριν ετοιμαστούμε για το δεύτερο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής, την ανάβαση προς το Σκρα, που ξεκινά ουσιαστικά στο χωριό Φούστανη, στα 250 μ υψόμετρο. Για την προσπάθειά μας στο πρώτο δύσκολο κομμάτι της ανάβασης ως το χωριό Αετοχώρι στα 644 μ, θα μας ανταμείψει το πανέμορφο οροπέδιο που θα συναντήσουμε, πόλος δροσιάς ακόμη και μέσα στο κατακαλόκαιρο.

  Έχοντας πάρει μια ανάσα, λίγο μετά την Περίκλεια θα συνεχίσουμε να ανηφορίζουμε προς τον Αρχάγγελο, ανηφόρα που θα τελειώσει πριν καν φτάσουμε στο Σκρα. Η κατηφόρα ως το Σκρα μας δίνει την ευκαιρία για ανασύνταξη δυνάμεων, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα επερχόμενα διαδοχικά πάνω-κάτω, κρατώντας στο μυαλό μας πως τα δύσκολα τελειώνουν στην Αξιούπολη. 

  Από κει και πέρα, οι απειροελάχιστες "μύτες" ανηφόρας και κατηφόρας που απομένουν, δεν αρκούν για να ανακόψουν τη χαρά της επιστροφής στη Θεσσαλονίκη από απόλυτη ευθεία για τα τελευταία 30 χλμ.

B.B.W.T. 200

Κυρ 23/8/2020, 09.00

Brevet 200 χλμ.

 

  Το 200άρι, βασισμένο σε μια ιδέα του Έκτορα Μπαρδάκου για ένα διεθνές brevet (ήταν τελευταία του προπόνηση για το Paris - Brest - Paris του 2011) ξεκινά στις 09.00 το πρωί της Κυριακής 23/08.

  Κεντρικός σκοπός αυτού του brevet ήταν, κρατώντας τα συνολικά υψομετρικά γύρω στα 1500 μ, να κινηθούμε εκτός κεντρικών οδικών αξόνων προς τα βόρεια, διασχίζοντας τα σύνορα και επιστρέφοντας στην Ελλάδα από κυκλική διαδρομή. Ωστόσο, καθώς όλα δείχνουν ότι τα σύνορα δεν θα έχουν ανοίξει ως τον καιρό της εκδήλωσης, τροποποιήσαμε την πορεία του brevet, κρατώντας το βασικό στοιχείο να ενώσουμε τα δύο συνοριακά περάσματα, τη Δοϊράνη και τους Ευζώνους, ακόμη κι αν τελικά δεν περάσουμε τα σύνορα.

  Επίσης μελετάμε και μια εναλλακτική επιλογή για όποιον θα ήθελε να κόψει 10 χιλιόμετρα, ποδηλατώντας περίπου 6 χλμ σε αγροτικό χωματόδρομο. Μόλις ελέγξουμε τη διαδρομή θα υπάρξει ενημέρωση

Μερικά μικρά tips για την λειτουργικότερη πλοήγησή σας:

  • Ανεβαίνοντας προς το Βορρά, δεν θα συναντήσουμε ιδιαίτερη κίνηση, καθώς περνάμε από διάφορα μικρά πεδινά χωριουδάκια. Το γεγονός αυτό καθώς και το ότι κατά διαστήματα μπορεί να συναντήσετε άσφαλτο ελαφρώς σπασμένη (αλλά όχι λακούβες) κάνει ιδαίτερα σημαντική την προσοχή σας καθώς ποδηλατείτε.

  • Δικλείδα ασφαλείας: ακόμη κι αν μαγευτείτε με τη θέα προς την Πικρόλιμνη, τα χωριά Νέο και Παλαιό Γυναικόκαστρο που ακολουθούν σας υπενθυμίζουν συνειρμικά και διακριτικά ότι πρέπει να ανεβάσετε λίγο ρυθμό, για να αποφύγετε το ντέρμπι με τον χρόνο σε περίπτωση που χασομερήσετε. Μια κλεφτή ματιά στο όμορφο χωριό Ηλιόλουστο και περνάμε στο μοναδικό κομμάτι σε κεντρικό δρόμο, στα 6 χλμ της ανηφόρας από τα Καλίνδρια ως το Δροσάτο.

  • Η διαδρομή από τους Ευζώνους και μετά κινείται στην παλαιά εθνική οδό, που έχει απειροελάχιστη κίνηση, αλλά και ελάχιστα χωριά. Θυμηθείτε λοιπόν να κάνετε ανεφοδιασμό στο Πολύκαστρο, καθώς πριν και μετά δεν θα συναντήσετε άλλα μεγάλα χωριά για τροφοδοσία

  • Από το Πολύκαστρο ως το Πρόχωμα, τα 30 περίπου χλμ ευθείας ευνοούν την κίνηση σε γκρουπάκι, πριν ξεκινήσει η μεγαλύτερη ανάβαση της ημέρας, που συγκεντρώνει 250 μ υψομετρική διαφορά μέχρι το Ξηροχώρι. Με την εικόνα μια κεραίας που θυμίζει Γαλλία σε χαμηλό υψόμετρο, ξεκινάμε να κατηφορίζουμε προς τη Θεσσαλονίκη.

B.B.W.T. 400

Δευ. 24/8/2020, 10.00

Brevet 400 χλμ.

 

  Το 400άρι, δομημένο πάνω στην διαδρομή του brevet Clockwise του 2019 (ιδέα του Δημήτρη Καλτσά), ξεκινά στις 10.00 το πρωί της Δευτέρας 24/08 και κινείται νότια, οδηγώντας μας έξω από την πόλη προς τη Λάρισα παραλιακά. 

  Κάνουμε μια παράκαμψη για να περάσουμε τα Τέμπη μέσω Ομολίου λόγω έργων στη γέφυρα πριν τα Τέμπη και φτάνουμε στη Λάρισα στο 190 χλμ.

 

  Φροντίζουμε για έναν καλό ανεφοδιασμό, καθώς λίγο μετά τη Λάρισα ξεκινά το ανηφορικό κομμάτι του brevet, το οποίο φτάνει σε μέγιστο υψόμετρο περίπου 1000 μ. Ο δρόμος στον οποίο κινούμαστε στη διαδρομή προς Ελασσόνα είναι ένας από τους δρόμος που στο παρελθόν χρησιμοποιούταν όταν έκλειναν τα Τέμπη. 

  Το υψηλότερο σημείο της διαδρομής μάς βρίσκει κοντά στο χωριό Κοκκινοπ(η)λός, στη δυτική πλευρά του Ολύμπου. Το βράδυ και η δροσιά του μας πετυχαίνουν καθώς κατηφορίζουμε προς Κατερίνη και προς ένα πιο ξεκούραστο κομμάτι της διαδρομής. 

  Έχει ληφθεί μέριμνα να αφαιρεθούν τα υψομετρικά από την αυθεντική χάραξη του Clockwise, παρόλα αυτά κάποιες από τις τελευταίες μικρές ανηφόρες ίσως νιώσουμε να μας ταλαιπωρούν λόγω κούρασης. Αντίδοτο στο να αποκαρδιωθούμε μπορεί ν’ αποτελέσει η εικόνα της κατηφόρας που ξεκινά στη Βεργίνα και της ευθείας 50 χλμ που μετά το Νησέλλι μας οδηγεί τάχιστα και χωρίς δυσκολίες στη Θεσσαλονίκη.

B.B.W.T. 600

Τετ. 26/8/2020, 09.00

Brevet 600 χλμ.

 

  600άρι από Θεσσαλονίκη και με κατεύθυνση προς τα ανατολικά έχει ξαναγίνει. Η διαφορά για αυτή τη χρονιά έχει να κάνει με τη στοχοθεσία μας να έχουμε μεγάλες ευθείες και να μειώσουμε τις αναβάσεις και τα υψομετρικά στο ελάχιστο, περνώντας ταυτόχρονα μέσα από μεγάλες πόλεις για τροφοδοσία. Μια σχετικά εύκολη λοιπόν διαδρομή και ταυτόχρονα ευχάριστη στο μάτι, δίνει την ευκαιρία σε όποιον θέλει να δοκιμάσει τον εαυτό του σε ένα 600άρι να το προσπαθήσει, έχοντας την ασφάλεια των χαμηλών υψομετρικών και της συχνής τροφοδοσίας.

  Ξεκινάμε στις 09.00 το πρωί της Τετάρτης 26/08 κατευθυνόμενοι ανατολικά, ακολουθώντας την ανηφόρα που οι ντόπιοι ονομάζουν “Λαγυνά”. Στη συνέχεια, η παλιά εθνική οδός που διατρέχει τη νότια πλευρά των λιμνών μάς οδηγεί απροβλημάτιστα ως την Ασπροβάλτα. Κερδίζουμε χρόνο και δυνάμεις στην ευθεία έως το Λέοντα της Αμφίπολης, απ’ όπου η ανηφόρα διαρκείας αλλά χωρίς μεγάλες κλίσεις απαιτεί τη συγκέντρωσή μας ως τη Νέα Μπάφρα. 

  Η ανηφόρα μεταλάσσεται στα πάνω-κάτω που μας οδηγούν διαδοχικά στο χωριό Καλαμπάκι έξω από τη Δράμα, στο Νικηφόρο, στο Παρανέστι και στην ανάβαση μετά τη Σταυρούπολη όπου θα φτάσουμε στο μέγιστο υψόμετρο του brevet γύρω στα 400μ.

  Η κατάβαση προς την Ξάνθη μας φέρνει γοργά στα πλακόστρωτα (για να κόψουμε δρόμο) της παλιάς πόλης, στον Ίασμο κι από κει στην Κομοτηνή, λίγο πριν το χιλιόμετρο 300. 

  Κινούμενοι πλέον προς το Νοτιοδυτικά, περνάμε το Πόρτο Λάγος, απαντούμε στην κάρτα μας την ερώτηση για το σημείο ελέγχου στο Εύλαλο και φτάνουμε για ανεφοδιασμό στην Χρυσούπολη.

 

*Σημειώστε πως το βράδυ από την Κομοτηνή έως την Καβάλα τα σημεία τροφοδοσίας είναι ελάχιστα ως μηδαμινά.* 

Μετά την απαραίτητη στάση αναπλήρωσης δυνάμεων στη Χρυσούπολη, συνεχίζουμε τον παραλιακό δρόμο από τη Νέα Καρβάλη προς Καβάλα και Νέα Πέραμο.

 

*Δεύτερη υποσημείωση πως από τη Ν. Πέραμο μέχρι τις ακτές της Ασπροβάλτας (περίπου 70 χλμ) είναι ανύπαρκτα τα σημεία για πιθανό ανεφοδιασμό πάνω στη ρότα του brevet. Mόνο όταν ξημερώσει πιθανόν να βρείτε ανοιχτά κάποια beach bar, αλλά  θα πρέπει να βγείτε από τη διαδρομή και να κατευθυνθείτε προς την παραλία.*

 

  Οι προβληματισμοί αυτοί τελειώνουν φτάνοντας στην Ασπροβάλτα, απ’ όπου αυτή τη φορά θα προσεγγίσουμε τις λίμνες από την βόρεια πλευρά, για να βρούμε το κοντρόλ με την απόδειξη/σφραγίδα στον Λαγκαδά. 

 

  Τα υπόλοιπα είναι γνωστά: Λαγυνά και τερματισμός Θεσσαλονίκη, απ’ όπου ξεκίνησαν όλα, μια βδομάδα πριν.

Μια τελευταία συμβουλή της ημέρας για το 600άρι: το πιο δύσκολο κομμάτι θα είναι η ζέστη σε περίπτωση άπνοιας. Φροντίστε ιδιαίτερα τη συνεχή σας ενυδάτωση.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΡΤΩΝ - ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

​  Η εκκίνηση κάθε brevet θα είναι στον Λευκό Πύργο και ο τερματισμός στο καφέ ΞΑΡΧΑΚΟΣ εδώ.  Στην εκκίνηση θα βρισκόμαστε για μία ώρα από την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης (σε περίπτωση που θέλετε να κοιμηθείτε παραπάνω), ΑΛΛΑ θα πρέπει να περνάτε από τα σημεία ελέγχου ανάμεσα στις ώρες που αναγράφονται στην κάρτα. Την ώρα που θα φύγετε αργότερα θα σας την αφαιρέσουμε πάντως από τον τελικό χρόνο. Υπενθυμίζουμε πως ΓΙΛΕΚΟ και ΦΩΤΑ ειναι υποχρεωτικό να έχετε μαζί σας όσο γρήγοροι κι αν είστε. Θα γίνεται τεχνικός έλεγχος πριν την κάθε εκκίνηση.

  Πέρα από το 600άρι όπου θα υπάρχουν 2 σημεία ελέγχου μη επανδρωμένα, όλα τα υπόλοιπα κοντρόλ είναι είτε επανδρωμένα, είτε σε συγκεκριμένα καταστήματα. Θα πρέπει να σφραγίζετε σε κάθε κόντρολ!! Δεν θα δεχτούμε ελλιπείς κάρτες, ούτε φωτογραφίες, ούτε strava. Οι εκδηλώσεις γίνονται σύμφωνα με τους κανονισμούς brevets.

  Σε περίπτωση μέτρων λόγω CoViD-19 θα υπάρξει ενημέρωση για τον τρόπο που θα γίνει η κάθε εκδήλωση. Δεν πρόκειται να αλλάξουμε ημερομηνία, ούτε να κάνει ο καθένας τις διαδρομές σε δική του ημερομηνία.

Κόστος ανά brevet

300: 11 ευρώ

200: 10 ευρώ

400: 12 ευρώ

600: 15 ευρώ

4άδα: 40 ευρώ

 Οι συμμετοχές είναι ανοιχτές μέχρι την Τρίτη 18/8, 12.00 το μεσημέρι.

  Για όσους  έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας ως την Πέμπτη 13/8 το μεσημέρι, με την παραλαβή καρτών θα σας περιμένει δωρο το πακέτο συμμετοχής με τσάντα με το λογότυπο της διοργάνωσης και άλλα καλούδια έκπληξη από εμάς (ασχέτως αν κάνετε ένα brevet ή περισσότερα).

   

Για να εγραφείτε στο/α brevet(s) θα πρέπει:

​- Να κάνετε εμπρόθεσμα την κατάθεσή σας. Δείτε παραπάνω ημερομηνίες. Λογαριασμοί υπάρχουν ΚΑΙ στις 4 συστημικές τράπεζες, ως εκ τούτου δεν δεχόμαστε εκπρόθεσμη κατάθεση.Υπολογίστε το ποσό της κατάθεσης ανάλογα με το σε ποιο ή σε ποια brevets θέλετε να συμμετέχετε και κάντε κατάθεση ανά ένα άτομο (δηλαδή όχι ομαδική κατάθεση). Σε περίπτωση μπερδέματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

-Να συμπληρώσετε και να υπογράψετε την υπεύθυνη δήλωση σχετικά με τον Covid-19, που θα βρείτε στην εκκίνηση (Δεν απαιτείται γνήσιο της υπογραφής).

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΡΤΩΝ / Πακέτων συμμετοχής 

  • Στο καφέ ΞΑΡΧΑΚΟΣ την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/8 19.00 - 22.00.

  • Στο ίδιο μέρος τις ώρες τερματισμών των brevets.

  • Στην εκκίνηση. Θα ήταν βολικό εφόσον είναι δυνατόν να έχετε λάβει τις κάρτες σας εκ των προτέρων ώστε να είναι γρήγορη η διαδικασία στην εκκίνηση.

 

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ της ΜΠΛΕ

ALPHA BANK

δικαιούχος: ΒLΕ CΥCLING CLUΒ-ΜΠΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αρ. Λογαριασμού: 119002002021846

ΙΒΑΝ: GR5401401190119002002021846

BIC/SWIFT: CRBAGRAAXXX

 

EUROBANK

δικαιούχος: ΜΠΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΜΠΛΕ)

Αρ. Λογαριασμού: 00260255340200875971

ΙΒΑΝ: GR8302602550000340200875971

BIC/SWIFT: ERBKGRAA 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

δικαιούχος: ΜΠΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ

Αρ. Λογαριασμού: 52120154209

ΙΒΑΝ: GR7401105210000052120154209

BIC/SWIFT: ETHNGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

δικαιούχος: ΜΠΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΜΠΛΕ)

ΙΒΑΝ: GR9701720700005070097905246 

BIC/SWIFT: PIRBGRAA

Ως αιτιολογία θα πρέπει να αναγράφεται ΠΡΩΤΑ ο Αριθμός Μητρώου και ΥΣΤΕΡΑ το επώνυμο (πχ 5134 ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΥΛΟΣ).  ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ.

Οποιεσδήποτε χρεώσεις λόγω μεταφοράς από άλλη τράπεζα να μην επιβαρύνουν τη ΜΠΛΕ, αλλιώς δεν θα είναι δυνατή η εγγραφή σας.

© Ble Cycling Club 2018

mapei.png
40x15.jpg
Ygeia & Diaplash.jpg
26068089_1997154510497141_80444998201544